14 mars

Det är våååååååååååååår!
Jag är så glad i dag, solen skiner fortfarande på dagarna och fåglarna har börjat kvittra igen!
Vårkänslor.

M skulle tona håret på mig idag, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Flaskan gick sönder och det blev lite färg i badrummet... men vi lyckades få bort det! Nu lär jag gå runt med röd hårbotten några dagar, men det gör inget. Jag vill klaga till Schwartskopf men vet inte vart jag ska vända mig. Jaja, min naturliga hårfärg är rätt okej den också.

Haha älskar den där reklamen för.. vad är det reklam för? Det är en kille som säger
"Tentaångest! Teeeeentaåååångeeest!" "Åh vad jag blev sugen på snabbmakaroner!"
Bara för att övertyga andra inne på ett café eller nåt om att han är student så att han ska få rabatt. Haha

Jag fick min skoltröja i dag! Chansade och besätllde en blå XS och jag tror faktiskt att den passar. Vill inte att det ska bli som med klasströjan från förra klassen. Jag beställde storlek M bara för att någon sa att den krymper i tvätten. Den slutar typ nere vid knäna och det är en tröja. Alldeles för stor alltså!

I kväll är det Grey's Anatomy 21.00 på Kanal 5. Yeey! ;)
Dr McDreamy är ju bara för snygg!
Jag ska fråga pappa om vi kan äta pizza i kväll bara för det. Hihi

I dag lyssnar jag på:
R. Kelly - World's greatest

I'm that star up in the sky
I'm that mountain peek up high
Hey I made it
I'm the world's greatest

Jättebra självförtoende-boost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback