13 mars

I dag fick jag typ "ledigt" för att vi hade språkdag och vi skulle gå runt i Stockholm, men det går ju inte med mina skor och fötter, nu när jag har så ont. Så jag fick åka hem :)
Så härligt med vårsol! Gick ändå av en busshållplats tidigare och gick den sista biten hem för att det var så fint väder, och för att jag inte hade jätteont i fötterna - just då. Sen värkte dom. Aj!

Efter att ha ätit lunch åkte jag till bibblan och lånade lite böcker, tänkte att jag ville ha något att sitta och läsa ute i vårsolen. Läste lite Seventeen där också, och blev modeinspirerad och fick USA- längtan. Ååå vad jag vill åka till USA!

På bibblan ringde M och frågade om vi skulle hitta på nåt. Hon praktiserar i 7 veckor och slipper skolan då den lyckosten! (?). Vi åkte till McDonalds och tog en glass och läste dagens roliga  Elvis-serie i Metro. Haha! Sen gick vi runt några timmar och gjorde ingenting, men det var ganska kul det också.

Nu är det inte mycket sol kvar, men det var fint så länge det varade!
I kväll tittar jag på Desperate Housewifes 21.00 på Kanal 5 och direkt efter det "The new adventures of old Christine" (som bara heter "Christine" i tv-tidningen) 22.00. Det e bra!

Just nu lyssnar jag på:
Mika - Grace Kelly

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej johanna! tack för svaret om skorna, vill bara säga att du skulle säääkert passa i hängselshortsen! satsa på dem, fina till våren! /din trogna läsare! :)

2007-03-13 @ 21:39:39
Postat av: Johanna

hej igen! varsågod :) nu har jag undersökt saken och jag kommer tyvärr inte att kunna köpa byxorna eftersom topshops internetbutik inte kan leverera varor till Sverige. Tråkigt, men jag letar vidare! ;) /johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback