12 mars

Nya skor - mer smärta. Jag har ont i foten igen. gdfb%&adw(gdh&!
Jag vill inte ha ont i foten. Jag skulle vara med på idrotten i dag första gången på jättelänge och börja med min idé att gå av bussen en hållplats tidigare och gå resten hem men det gick ju inte =(

Så fick den plågade konstnärssjälen sin plågade idrottsman till slut. I One three hill alltså. Peyton och Lucas. Nu när OC har lagts ner får jag hitta en ny favvo-serie, och jag tror att det blir OTH. Men OC förblir alltid bäst! Och det är ju några avsnitt kvar...

I dag lyssnar jag på:
Salem Al Fakir - Good Song

På fredag ska vi spela Laserdome!(?)
Lite läskigt. Har aldrig spelat det, och man ska typ skjuta på varandra inne i värsta uppblåsbara rummet som är helt mörkt. Eller det kanske inte är uppblåsbart, men det var det på Öland när vi såg ett Laserdome tält på Bödasand-campingen. Det ska bli kul! Åtta tjejer skulle vi visst bli.

Kanske man ska ta och titta lite på Oprah.. ja!
Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

oc har inte alls lagts ner!

2007-03-12 @ 20:25:38
Postat av: Johanna

jo dom har slutat spela in serien, men det är några avsnitt kvar som inte har sänts i Sverige


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback