8 juni

Ääääntligen! En dator! Internet!

Jag har inte haft tillgång till varken dator eller Internet på en vecka, och har insett hur beroende man verkligen är... känner som att jag inte hängt med i nånting den senaste veckan.. oj oj oj. Utan tillgång till Internet kan jag ju inte blogga heller så det är därför det har ekat tomt här ett bra tag!

Vilket väder! Det är så härligt, just nu skiter jag i att träna och äter glass, för det är så jäkla hett! Vi slutade tidigare i dag, så jag E och A åkte till stranden två timmar för att bada sola och snacka. Det är så det ska vara!

Men inget slår grillkvällen i onsdags - oslagbart lyckat!
Vi grillade hamburgare på stranden, spelade gitarr, badade och åt vindruvor. Trevligt värre! ;)

Nu börjar en ny serie - 
Psych - på Kanal 5. Det ska jag se!
Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback