26 juni

Hej omvärlden!
Jag är seg med att blogga, I know.

Midsommar i Dalarna, de e grejer de! Vi har släktingar där uppe som bor på en liten fin gård och åkte i fredags upp för att fira midsommar med dom och deras vänner. Det var roligt. Jag var den äldsta under 25 år i sällskapet så jag fick vara barnvakt åt de yngre. Vi byggde med klossar, tittade på film (Herbie fulltankad - är så trött på den!) och hade vattenkrig hela helgen. Spelade ganska mycket UNO också, det var skoj. På midsommarafton plockade jag sju sorters blommor för att lägga under kudden, men glömde bort att lägga de under kudden.

Nu kommer jag precis hem från V, har sovit över där. Vi snackade i timmar om allt mellan himmel och jord, sen åt vi nachochips och vindruvor och tittade på "Sagan om de bannlysta" på Youtube hela kvällen (parodi på Sagan om ringen). Haha jag skrattade så jag fick tårar i ögonen.

Sagan om de bannlysta

Gandalf: "Kom Frodo, jag vill prata med dig.
Du tror du är så jävla smart va?
"

Gandalf: "Här är det ju.Titta, här är dörren. Morias dörr. Va fan! Det är ju av sten ju...va fan..
jag trodde den skulle vara av plast.
"

Hahaha =)

Kommentarer
Postat av: Martin

Hallå johanna din tokstolle!
lägg upp lite sötizz bilder på dig!

2007-06-28 @ 02:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback