17 juni

Hellogoodbye - Here (in your arms)
Seriöst bästa låten just nu! ;)

Hade försenad födelsedagsmiddag med my old classmates M och J ikväll, det var knytkalas. J är ju vegetarian så både M och jag hade lagat ett vegetariskt alternativ. Quorn är faktiskt godare än köttfärs ibland. Men jag tycker om kött för mycket för att bli vegetarian. Eller, jag skulle väl kunna slut äta kött men det blir ju lite krångligare då med maten. Fast Sesam nuggets är typ det godaste som finns! Mmmm.
Vi kollade på film, lånade She's the man av syrran, och precis i scenen där typ alla hemligheter kommer fram så hakar filmen upp sig och stängs av. Irriterande. Vi missade ungefär 15-20 minuter av filmen men det gjorde ju inte så mycket då vi har sett den 100 000 gånger.. vadå den är skitbra ju!

Äääntligen sommarlov! 10 veckor sol och bad (hopefully) och ingen skola överhuvudtaget! Yeees ;)
Jag skulle träffat tjejorna på avslutningskvällen men fick migrän som aldrig försvann och så när jag mådde lite bättre hyrde jag film och tog det lugnt (migrän är blää!). Underbara älskade är såå fin. Tycker om Anastasios Soulis <3

Dagens citat
"Men sms:a honom nu innan han plankar nåt!"
"Va? Menar du spikar?"
"Ja, men det är ju typ samma."

Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback