3 juli

Jag kanske har fått inspiration till att blogga igen... kanske. Jag har liksom inte haft så mycket att blogga om.
Det här sommarlovet kommer att bli, eller, är typ det tråkigaste jag har haft. Ena dagen är man med ett helt gäng kompisar och har superkul, andra dagen är man helt ensam och bara sitter framför tv:n hela dagen. Men det ska det bli ändring på! Haha.

Neeej, jag ska inte klaga. Det har varit några höjdpunkter so far. När vi åkte till Grönan dagen efter skolavslutningen. Jag åkte faktiskt pop-expressen! För första gången! Den var läskig och jag skrek typ mycket, för sedan stirrade alla andra på mig när jag gick av. Det blev i alla fall en helbra kväll där!

Sen var ju några andra och jag & syrran och badade nånstans en annan kväll, där bussarna går typ 1 gång i timmen. Det var roligaste kvällen hittills. För sen missade vi bussen och blev skjutsade på cykel några kilometer (?).

Och snart ska vi ju åka till Göteborg några dagar, det ser jag fram emot! Fick veta att mamma bokade biljetter för några dagar sen. Men det allra bästa är ju resan i slutet av sommaren med tjejorna! Vi kommer att ha så kul, eller hur? ;)

Dagens låt:
Rihanna - Shut up and drive

Kommentarer
Postat av: madelene

vart ska du åka med tjejerna då?

2007-07-05 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback