Hjärta och smärta

Lyssnar på La Rocca - Non beliver. So good. Gå in på deras myspace och lyssna.

Jag mår inte så bra för tillfället. Vill bara vara i mitt rum, isolerad från omvärlden ett tag. Men hur skulle det fungera? Förr eller senare måste jag ju gå till skolan, prata med folk. Men inte i dag.
Nej just det jag måste vara på gymmet om en timme och tjugo minuter - möte med medlemstränaren! Får väl lämna mitt lilla bo för en stund ändå.

Lite bra mår jag. Läste precis igenom hela min blogg, allt jag skrivit. Lyssnade på Coldplay's "Swallowed in the sea" och läste kommentarerna från 7 december. Läste kommentarerna från han som var "typ kär" i mig. Och blev blev varm hjärtat. Glad.
Det finns någon där ute som tycker om mig. Kanske han gör det fortfarande? Eller så är det bara bluff och båg alltihop (jag är ganska lättlurad) men ändå, jag blev glad.

Kommentarer
Postat av: A.K

Jag tänker fotfrande på dig..

2007-01-21 @ 19:09:57
Postat av: Johanna

okej :D jag vet inte vad jag ska säga eftersom jag inte vet vem du är... :P vem är du? :)

Postat av: A.K

din hemliga beundrare i skolan, men vet inte rikgit hur jag ska säga mer för jag föredara att vara anonym ett tagbtill.. :)

2007-01-24 @ 18:56:43
Postat av: Johanna

A.K: okej de e lugnt ;)

2007-01-24 @ 20:21:04
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback