God natt

Åh, ni skulle höra mig. Jag låter som en jag vet inte vad när jag hostar. En traktor kanske. Jag lär få en del konstiga  blickar i morgon, men va sjutton det får jag ingnorera. Jag måste gå till skolan!!

Om det inte vore så att jag skulle missa väldigt mycket med att stanna hemma i morgon (info om matteprov, svenska inlämning....) skulle jag gärna stanna hemma med Marian Keyes nya roman "Är det någon där?" och helsköna filmen John Tucker must die.

Har fått mitt alldeles egna H&M-kort idag! Yeeey! Då kan jag shoppa och få poäng anytime ;)
och jag har sovmorgon i morgon, alltid något. Börjar typ 10... då får jag sova till åtta!
Well, the bed is calling. Tomorrow it's friday!

Thank you and goodnight.

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt med eget h&m kort! hur får men det? :O

2007-01-26 @ 17:01:26
Postat av: Anonym

coolt med eget h&m kort! hur får men det? :O

2007-01-26 @ 17:01:28
Postat av: Johanna

jag vet inte, det var mamma som fixade det :P

Postat av: Estelle

Kul med ett as på framsidan!

2007-01-30 @ 19:04:11
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Johanna

hehe jo det kan man ju tycka :P

2007-01-31 @ 17:42:58
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback