God afton

Jag är supermätt av allt jag ätit; kakor, bullar, brownies, tårta, "lyxsmörgåsar".... men det var trevligt!
Jag och June kom riktigt bra överens. När hon gick sa hon till mig typ "thank you for being so nice to me". Fick till och med lite kärlekstips av henne, haha. Dom var rätt söta tillsammans. Då blir man lite avis! 

På tal om kärlekstips: tycker släkten att det är dags att jag får en pojkvän snart eller?!
Först fick jag i julklapp av mina (nästan) jämnåriga kusiner Kaxiga tjejers guide till att få vad dom vill ha med ett rim som gick ungefär "En flirt här o där, snart har du killen kär".
I dag så fick jag en liten present av min gammelmoster. När vi fyller år brukar alltid systern som inte fyller år få något av henne, fråga mig inte varför. Nu fick jag en annan bok. "Stora dejtingboken; en handbok i konsten att dejta lätt, rätt & roligt".

Snacka om att känna lite press...

Horoskop för tiden 11-24 januari i senaste VR

Skytten
23/11-21/12

"Du är sugen på nöjen, det är partyliv och sena nätter som gäller. Du hinner med en ordentlig flirt också. Har du ett förhållande som du är rädd om kan det vara läge att göra något roligt tillsammans för att få fart på gnistan, kanske en resa eller något annat spännande."

Kommentarer
Postat av: anton olvenasjö

hej johanna. jaf vet inte riktigt hur jag ska söga det här. jaghar läönge länge vekat säga att jag har starka känslor föär dig. du ärs vacker utan spaekel att du inte kan försåp ju mer du kladddar ju mer su sabbar slå dej fri och gåååååååååååååååååååååååååä. du är så chic.

jag äölsark nog dig.m

Postat av: MAMMA

hej barn!!! ville bara säga mitt budskap till dig... fimpa ciggen o ta en pizza

2007-01-20 @ 21:29:15
Postat av: Anonym

uppdatera:)

2007-01-21 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback