"Come on everybody, let's party!"

Klockan är ungefär halv tio denna lördagskväll och jag och min familj går ut mätta och belåtna genom Kungshallens portar. Far min påpekar att det är ovanligt tomt där vi är för att vara en lördagskväll. Han börjar snacka engelska och säger "Stockholm is no fun!" och när vi går över torget utan för SF-biografen utbrister han "Come on everybody, let's party!". Högt. Skratt hörs från ett gäng som hänger vid  konserthusets trappa.  "whohooo! let's party!" svarar dom. Jag och mor skrattar så att vi inte kan gå ordentligt och slutar inte förrän vi kommer ner i parkeringsgaraget. Varför göra 70 sit-ups på gymmet när man kan skratta sig till smärtgränsen? Samma fettförbränning! ;)

Ibland är han så pinsam att man inte kan låta bli att skratta.

Vi såg Göta Kanal 2 på bio, med hela svenska skådespelareliten. Den var faktiskt helt okej, speciell. 4 av 5 får den i betyg.

Hör att mamma och min syster sjunger SingStar i vardagsrummet. Det låter lite.. sådär. Bäst att jag går ner och visar hur det ska låta! ;) :P

See you later alligator.

Kommentarer
Postat av: Freja

haha, din pappa låter jätte söt!! fin blogg:)

Postat av: Johanna

haha rolig är han iaf! :P tack :)

2007-01-14 @ 18:11:57
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback