9 januari

Hej skolan, hej alla perfekta människor, hej stökiga skåp.

Jaha då var man tillbaka till skolan då. Vi skulle visst ha kriminologi hela dagen men det blev inställt så det var bara att åka hem igen. Åt lunch med far min på McDonalds, tog pommes frites fast jag egentligen skulle hålla mig borta från friterade potatispinnar med massa fett och salt. Förvånadsvärt nog så var det inte särskilt gott.

9 dagar utan godis, även om det finns en chokladkaka i kylen som skriker " ät mig! ".

I går hade jag den värsta migränen på länge. Fanns inte så mycket mer jag kunde göra än att ta en huvudvärkstablett, släcka alla lampor, fixa med persiennerna, stänga dörren till mitt rum och lägga mig under täcket i sängen i mitt mörka rum en halvtimme. Sen kom mor min hem med ett par nya byxor till mig, hittat på rean på BikBok, svarta med dragkedjor på fickorna. Snygga är dom. Fast jag behöver lägga upp dom sisådär 15 centimeter ;)

Jag längtar till sommaren!  Idag såg vi att våra syrenbuskar börjar få gröna blad. Bara knoppar än så länge men ändå - det är liksom januari! Helkonstigt...

Klockan är bara två haha! Jag har ju ledigt en dag till :D undrar vad jag ska göra nu? hmm.. kanske kolla film? Om jag hittar nån bra här i huset som jag inte sett på länge...
Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback