8 januari

Jag har ett brännsår på armen. Det svider

I dag gick jag upp 9:05 (igen). Jag skulle på spinning (igen). Så jag åt frukost och bestämde mig för att gå en 20-minuters promenad. Det har jag inite gjort på länge och det var härligt. När jag kom hem igen packade jag väskan och gick ut till bussen. Även om gymmet ligger alldeles här i närheten kan jag inte gå eftersom jag har återkommande smärtor i foten. På tal om det så har jag äntligen fått en tid för röntgen, i februari.

Jag missade bussen och stod där och väntade. Sen när jag var jättenära gymmet kom jag på att jag glömt vattenflaskan (igen). Och man kan ju inte gå på spinning utan vattenflaska! Inga pengar hade jag heller (och kommer inte att ha förrän den 20 januari - tufft) så jag fick klara mig utan den. På spinningen var det ungefär 7 kvinnor, 3 män och så jag. Yeey! Jag sa till instruktören att jag var ny och då hade hon alltid ett öga på mig verkade det som för hon kom flera gånger fram till mig och sa "jättebra, men då har för starkt motstånd tror jag.. vi sänker lite. Så! Du är jätteduktig!" Pinsamt.

Sen blev jag nog lite för ivrig när jag cyklade för helt plötsligt släppte foten pedalen och jag höll på att ramla av. Ännu mer pinsamt. Men det var nyttig träning och instruktören var ju faktiskt snäll. Så det blev bra. På väg hem träffade jag morfar på parkeringen utanför mataffären. Han lyste upp som en sol när han såg mig!

I går såg jag "Åter till Cold Mountain" på tv3 (21.00). Den innehöll ganska mycket våld så jag såg inte alla scener, men det jag såg var bra. En hel del kända och välkända skådespelare.

Tänkte skriva lite mer men eftersom jag fick migrän precis just nu så avbryter jag här.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback