31 januari

Jag försov mig i morse och därför har hela dagen varit upp och ner. Jag missade min andra tid för ryggundersökningen (eftersom jag även missade första) så nu måste jag boka en till tid. Det betyder fler samtal och sms från skolsköterskan.. yeey! Inte.

Världens godaste saft: Bob Mixx Jordgubb+smultron+kiwi.
Less sugar, more fruit!!

Dagens låt: Teddy Geiger - Night air

Alla Hjärtans dag är den 14 februari, men eftersom vi har friluftsdag den dagen så ska skolan fira Alla hjärtans dag den 9 februari, med gratis kramar och rosförsäljning med mera.

Alla hjärtans dag är inte så jättespännande precis.

Kommentarer
Postat av: Clara

Såg att du hade skrivit i någon annans blogg att du typ älskade Teddy Geiger, det gör jag med! Jag fick också beställa hans skiva från USA...
Aja, hoppas han kommer hit nån gång, till Sverige alltså...I'll be there!

2007-02-07 @ 19:39:37
Postat av: Johanna

Jaa han är så bra! :D och jag som trodde att det inte fanns några Teddy Geiger-fans i Sverige! :P Om han kommer hit så är jag den första biljettkön ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback