30 januari

I am not afraid to keep on living
I am not afraid to walk this world alone
Honey if you stay I'll be forgiven
Nothing you can say can stop me going home
My Chemical Romance.

Nu ska jag gå och läsa min nya bok, "Jag väljer livet" av Sabine Dardenne.
Och kanske plugga lite matte. Fast det är så tråkigt och jag förstår inte hur man förenklar dom där dumma x och y-talen.

Lyssnade på en Håkan Hellström låt i dag på väg till skolan, när jag gick över perrongen. Mitt Gullbergs kaj paradis. Sjunger han "bland rostiga cyklar" eller "där måste jag cykla" ? Det första vore ju mest logiskt med tanke på vad han sjunger sen, "gummidäck och fabriksfasader krossat glas och av avloppsrööören"

Jag skulle mycket hellre vilja ligga i en solstol vid poolen på ett hotell nånstans långt bort. Sol och bad... färgsprakande drinkar, glada ansikten. Ligga i solen, läsa en bra tidning, bli härligt brun... Åååå jag vill åka till Grekland! Eller Florida, fort lauderdale..

Back to reality.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

där måste jag cykla! XD det är ju klockrent att han sjunger så! det står fel i texthäftet...

Postat av: Johanna

aa jag vet inte.. kan vara vilket som, men där måste jag cykla låter ju finare :)

2007-01-31 @ 17:43:58
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: Kajsa

klart han MÅSTE cykla där, gummidäck o fabriksfasader.

2007-01-31 @ 17:51:24
URL: http://kajsamarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback