3 januari

I går var jag i stan några timmar med marjott och shoppade. Vi hittade en del saker (kläder skor accessoarer). That girl knows how to shop! Vi köpte yoghurtglass - fettfri, men vem vet hur mycket socker den innehåller.

Citat ur Martina-koden av Martina Haag:
"Ärligt talat är det väl mer som om en stor häst som har legat död i flera veckor plötsligt rör lite på ena örat. Och att det sen visar sig att det bara blåste lite på örat. typ så mycket rullar det på med min skådiskarriär."

Haha. Martina Haag är en av mina favoritförfattare.

Hittade lite gamla OC-avsnitt inspelade på band, från säsong 3 tror jag. Det är de avsnitten som Johnny (Ryan Donowho) är med i! Yaay ;)

Måste gå nu, ska snart träna. Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback