29 januari

Jag vill att det ska bli februari! Det är mycket bättre än januari.. på något vis.

La Roccas "Sketches 20 something" är också bra. Och Patrick Park's Something pretty. Och Teddy Geigers For you I will. I'm a tedhead duuh.

Varför finns inte såna good-looking boys på riktigt???

Eller dom finns väl, men det gör dom inte mer verkliga för det.

Det verkar inte bli mycket vettigt skrivet här i kväll. Hmm..
Men jag pratade i alla fall med min kusin S i dag. Och träffade M. Och pluggade en hel timme matte inför provet på onsdag. Haha!

Nu ska jag sova. Får se hur det går, med min snuviga näsa och tunga huvud. Men vet ni vet ni vet ni! Det finns en bra sak med förkylning och täppt näsa: man kan prata franska med den rätta klangen! Det var U som sa det ;)

God natt sov gott sötnöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback