27 januari

Dagens höjpunkter:

  • Jag har tappat mitt luktsinne
  • Smak är inget jag känner för tillfället
  • Näsan svider
  • minst 10 "atjoooo" i dag
  • Örat börjar bulta misstänksamt

Violá!

I' m a mess. Och det blir bara värre... i dag till exempel, fick jag inte gå någonstans. Det var typ sängen>datorn>sängen>vardagsrummet>köket>tillbaka till vardagsrummet. Som tur var hade vi hyrt "John Tucker must die" och bakat kladdmuffins. Men jag kan ju tyvärr inte känna den ljuvliga choklad-smaken. Filmen var bra i alla fall, såg den 2 gånger på bio. Riktig amerikansk high school, med snygga killar, cheerleaders och såklart - "tönten" som blir vacker och populär. Of course är hon ju inte en ful tönt.

Citat ur John Tucker must die
Scott: - Hey can I ask you for a favor? I'm in need of a labpartner. I was with Alex, but he got burnt pretty badly in an experiment, so...
Kate: - Oh, well, before I say yes, how exactly did he get burned?
Scott: - Well, that is open to interpretation because he will say that it was my fault, but I clearly said, "Dear God, man you're on fire. Run for your life."
Kate
: - A clear warning.
Scott: - Yeah.

Carrie: We're gonna show everybody the real John Tucker. And how we broke his heart.
Heather: It'll be like Prime-time Tucker. Hasta la vista (knäpper med fingrarna) mother fu--
Carrie: Stop... with the rhyming.


26 dagar höll mitt godislöfte. I kväll bestämde jag att jag får äta godis igen, på fredagar och lördagar. Mina första godisbitar 4 veckor blev skumgodis. Men jag fick lite ont i magen, så jag är nog ganska nöjd ändå utan godisätandet :)

Dagens låt: Beyoncé - Irreplaceable

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig

2007-01-29 @ 11:11:53
Postat av: Johanna

tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback