26 januari

Jag gick till skolan i dag!! Det var inte så farligt, jag tänkte "det här klarar jag". Dom två första lektionerna ja, plus lunch. Sen fick jag superont i magen och då menar jag superont. Kunde inte stå upp liksom. Så jag åkte hem, fast E ville att jag skulle gå till skolsköterskan först. Men jag klarade mig. Too much hastabletter probably. På bussen hem mötte jag en gammal klasskompis, vi har alltid så mycket att prata om när vi ses bara sådär. Det var trevligt, och jag glömde bort mítt magont för en stund.

Senare på kvällen började jag frysa. Det var som -10 minusgrader inomhus, fast det var 17 grader. Jag fick feber antagligen. Så jag tog alvedon och nu är det varmt varmt varmt.

I dag såg jag det första avsnittet av den svenska komediserien "Hjälp!"TV4 om en psykolog och hennes knasiga patienter. Robert Gustavsson som assistenten Papa med talsvårigheter var rolig. Och Örjan vars problem var "kort stubin". Haha! Jag skrattade nästan hela programmet tror jag. Det var kul!

Sömn är bra. Särskilt om man är sjuk. Jag ska sova nu
Go' natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback