25 januari

I morse när jag vaknade var halsen ännu värre, jag kunde nästan inte prata. Så jag var tvungen att stanna hemma i dag. Honungsvatten, thé, halstabletter, glass... allt för att göra det lite bättre. Men det ser ut som om jag kommer åka på en riktigt dunderförkylning! Neeej....

Det blev lite film i alla fall, det är alltid kul. I dag kollade jag på Bambi, oj vad man saknar de gamla Disney-filmerna.. Bambi är tydligen inspelad så tidigt som 1942 men det bandet vi har är från 93-94.

Sen skulle jag kolla på Holiday in the sun för lite sommar och sol,  med
Mary-Kate och Ashley Olsen, men då kom min syster hem och vi började tjafsa lite och hon sa att det var hennes film, så för att undvika bråk gick jag upp på mitt rum utan filmen.

Nu ska jag gå och vila en stund och lyssna på Teddy Geiger's album Underage thinking. Och knapra på Fishermans friend-halstabletter, bara för att ICA har världens sämsta sortiment när det gäller halstabletter.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback