24 januari

I dag har jag ont i halsen. Jätteont i halsen. Fy.
Alltså var jag hemma i dag. Fast man kan faktiskt säga att jag var i skolan för jag följde i alla fall med E och A när vi skulle jobba med vårat projektarbete på valfri plats, "samla information" som det står i planeringen. Men sen började mina öron göra ont och jag hade bara en lektion på själva skolan så jag åkte hem. Såg på "Imaginary heroes", den var bra. Gripande.

Jag har fått min dagliga dos av La Rocca's "Non beliver", den är fortfarande bra. Vill köpa deras skiva!
Imogen Heap är också bra, fast inte om man lyssnar för mycket.

Here's the day you hope would never come
Don't feed the violence just run with me
Trough rows of speeding cars
The papercuts the cheating lovers
The coffee never strong enough
I know you think it's more than just bad luck

There there baby it's just textbook stuff
It's in the ABC of growing up
Now now darling don't loose your head
Cause non of us were angels and you know I love you
Yeah

Kommentarer
Postat av: Emmaria

Hej. Såg din kommentar på min blogg men eftersom den är het knpp så svarar jag här.. Jag laddar upp flera bilder jag vill använda, sedan öppnar jag ett nytt inlägg. På verktygsmenyn finns ett litet träd, tryck på det och upp poppar en ruta med din senaste uppladade bilder. Välj vilka bilder du vill ha som miniatyrer eller normala (du kan bara vlja antingen eller), tryck okej och vips ska bilderna ligga i inlägget. Men om du har markerat en bild när du trycker på trädet så ersätter den nya bilden den markerade! Fråga gärna om det inte funkar...
/Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback