22 januari

Måndag måndag måndag... blää. Det var inte roligt att vakna i morse, men jag åkte i alla fall till skolan. På grund av all snö (äääntligen!!) tog det längre tid med bussen in till Slussen men jag hann till skolan ändå. Engelska, geografi, franska och gympa. Inte så jobbigt, men måndagar är sega.

Jag måste skriva lite om i går. Min kusin M (snart 8 år) sov över i lördags, och eftersom min syster åkte in till stan med en kompis blev hon då mitt ansvar. Hon väckte alla ungefär halv tio och jag fick fixa frukosten. Vi spelade Monopol 3 gånger (Monopol Junior), sen vid tolvtiden gick vi ut på tomten och gjorde snöänglar. Jag tog med kameran i en platspåse för att den inte skulle bli blöt, men förstås tappade vi den ändå. Det var nära att den gick sönder.

Sedan tog vi pulkan och nåt slags mini-tefat och gick upp till pulkabacken! Jag älskar att åka pulka, det är såå kul! Och vem ser jag inte stå där upp på berget, nämen det är ju han! Han ser fortfarande bra ut enligt mig men jag är inte intresserad längre. Punkt.
Lite smått pinsamt är det ändå men jag tänker att jag inte ska bry mig utan bara ha kul. Sen när vi står i toppen av pulkabacken så kommer ju han och hans sällskap dit också, så jag åker med min kusin och han med en tjej nerför backen samtidigt. Men sen gick dom och vi kunde tjoa så mycket vi ville. Hahaha vi skrek "Se upp i backen 4 hål i nacken" och "jiihaaa!" och typ sånt. Kul var det. Och kallt. Sen när vi gick hem igen åt vi lunch och spelade Memory tre gånger. Jag är trött på brädspel.

Adam Brody är charmigt söt.. och nybliven singel också om man ska tro ryktena.

Nu ska jag försöka skriva klart svenskakrönikan och sen kolla på CSI:NYkanal 5 klockan 21.00.

Kommentarer
Postat av: Paulina

åh, jag älskar Adam Brody!
Sååå het!

2007-01-22 @ 21:21:08
Postat av: en kille i skolan

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG

2007-01-24 @ 16:02:57
Postat av: Johanna

Paulina: ja visst e han! ;)
en kille i skolan: hehe tack så mycket :D

Postat av: sanna

Het, het, het!

2007-01-27 @ 21:16:56
URL: http://sannie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback