20 januari

Åå jag kan inte sluta lyssna på La Rocca's Non beliver. Jag kommer att lyssna sönder den.

Tydligen så kommer jag inte att få något studiebidrag denna månad för det var något med nån blankett som skulle skickas in. Så, inga pengar denna månad, dubbelt så mycket nästa månad. Jag behöver ju mitt studiebidrag liksom!

Jag har drömt om samma person i tre dagar nu... jag är ju ingen sån som analyserar drömmar direkt men borde inte det betyda någonting? Hm...

I dag ska vi ha släktkalas. Eller, "släktingkalas" som jag sa jättelänge. Hihi. Anyway, det kommer ganska många gäster, och en av mina kusiner har med sin flickvän June som inte kan ett dugg svenska. We have to talk english then.

Men nu måste jag gå. Jag har fått migrän (igen!) och gästerna kommer om 40 minuter.
Ha en fin lördag!
See you later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har du drömt om? :)

2007-01-21 @ 19:12:28
Postat av: Johanna

jaa du.. det är hemligt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback