17 januari

I dag har varit en bra dag. Sovmorgon till halv nio, började 11 och hade två lektioner. Efter skolan åkte jag till gymmet. Har inte varit där på en vecka så det var härligt att träna lite. Kände igen 6 eller 7 personer, alla lika gamla som mig eller ett år äldre. Dessutom går alla utom en på min skola. Ska jag behöva sminka mig på gymmet nu också? :s

Jag har väntat typ en månad på att dom ska ge ut vinnarna till den där OC-tävlingen Kanal 5 hade. Man skulle vinna ett jättestort OC-pryl-paket om man kom på 1-10 plats och ett OC-soundtrack + tvål om man kom på 10-20 plats. Jag hade alla rätt på frågorna och satt och filade på motvieringen jättelänge och tänkte "jaa jag kanske har en liten chans ändå". Som sagt har jag nu väntat i en månad på svar. Gick in på kanal5.se.. spänningen steg.. trumvirvel. Ögnade igenom listan. Nej, mitt namn var inte med. Men det stod att dom inte fått tag på tre vinnare av 1-10 priset och tre vinnare av 10-20 priset, så kanske kanske har jag en liten chans ändå. Fast nja skulle inte tro det, om jag hade vunnit hade dom nog kunnat hitta mig ganska enkelt. Jag ska aldrig ställa upp i såna här dumma tävlingar igen! :(

Jag har inte ätit godis på 17 dagar nu!
Inte en endaste godisbit, ingen choklad, inget lösgodis, inget godis alls!! whooho :P

I kväll är det säsongspremiär för OC. Kanal 5 klockan 20.00.
Don't miss it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback