14 januari

I dag är en sån där riktig tråk-söndag, igen. Det är svårt att få söndagarna att bli roliga när man går runt med den här imorgon-är-det-måndag- ångesten. Kvällen har varit trevlig dock, vi åt grillad kyckling med potatissallad och cola och tittade på One tree hill.

Jag fattar inte hur jag ska orka med skolan, vill bara att det ska bli sommar och sol så att jag kan få mina första slutbetyg och åka till London och känna mig riktigt engelsk! Men det är typ jättemånga månader dit... ett halvår. London ear neara. Javisst. 

Jag vill inte.

Because of you
I never stay too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you

Kommentarer
Postat av: Marja

nej men skolan som är så kul! NOT! hhhaa, vi kommer nog härda ut den ska du se. Universitetet lär ju inte vara roligare... Fast då är man 18 och myndig iof.. tål att tänkas på

Postat av: Johanna

nej men då har man iaf ett val! Det finns jättemånga som typ tar ett sabbatsår och jobbar och reser och sen pluggar vidare.. det ska jag göra! :D

2007-01-17 @ 18:33:55
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback