12 januari

Jag är helt sjuk trött alltså, det kändes som att jag skulle svimma i dag i skolan. fem lektioner på 7 timmar... wooh!
 
Åt lunch på Björnes med T,V, A och E. Björne himself sa att han tyckte jag pladdrade på väldigt mycket i onsdags när jag åt där med E och A. Jo, i onsdags ja! Då tog jag choklad efter maten, det var liksom gratis om man tog dagens. E och A tog "Choco-milk" men jag tog bara "Choklad".  Jag blev hur flummig som helst! alltså typ fnittrade hela tiden och sa bara vad som kom upp i hjärnan.. skojade lite om att "det måste varit nåt i den där chokladen!" och så när vi träffade T i dag sa hon "man blir flummig av den där chokladen.." Hon också! Skumt... men vi tog choklad i dag ändå. Och så satt vi och skojade om det hela lunchen. Eller, alla tog "Choko-milk" utom A hon tog "Choklad" och jajamensan hon fnittrade jättemycket sen på svenskan. Haha

Såg Top 10 Pink på MTV för en stund sen. Pink är cool.
Gillar hennes låtar "Who new" "U & ur hand" och "Nobody knows" som jag såg videon till nu i dag.

Ikväll blir det en tv-kväll. CSI Classics, "Star stories", Blue Murderer, Let's dance....mig gör det inget, jag orkar nog ändå inte så mycket annat ikväll. Och sen är ju jag en tv-nörd också. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Marja

Ja, visst blir man helt lsut efter skolan?! Förstår inte hur jag ska orka torsdagar... Får nog testa den där chokladen ;)

Postat av: Fanny

Åh, ja, du har rätt! Pink är så sjukt bra!

2007-01-13 @ 11:46:29
URL: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback