1 januari 2007

Bestämde i natt att jag skulle "analysera" hur mitt år har varit, men det var jobbigt så jag gav upp efter en stund. Istället gick jag och la mig och tänkte på vilken härlig dag det skulle bli i dag. Sova så länge jag vill, äta frukost, gå till videobutiken och hyra "Stolthet och fördom", bädda ner mig i sängen med filtar och kuddar och jordgubbarmedgrädde-thé, kolla på "Stolthet och fördom", "Bridget Jones dagbok", "Moulin Rouge" och OC-boxen. TV hela dagen och inga krav!

Men så blev det inte, för M ringde. Så nu ska vi på bio om en stund, "Stranger than fiction" tror jag. Det blir kul! Får ta den där bara-tv dagen någon annan dag.

I dag är det den första dagen på det nya året. Tjoho!
Mina nyårslöften blev som sagt Inget godis på ett år och Träna träna träna. Nu när jag fått medlemsskap på det där gymet måste jag ju börja träna! Fast jag vaknade med jättejätteont i halsen och då är det ju farligt att träna, man kan få nån obehaglig inflammation. Nej, jag får ta det lite lugnt i början.

Dagens låt: Imogen Heap - Speeding Cars

See ya!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ojojojojoj! Du är riktigt duktig om du lyckas med inget godis på ett år! Själv var det mitt nyårslöfte förra året, och jag lyckades i några månader, men sen sprack det...

Postat av: Johanna

haha jaa det är svårt! tänkte ta "ingen läsk" också som "förbud" men det skulle bli för mkt eftersom vi är riktiga läskdrickare hemma! Bara light, orf course, men ändå.. :P hur länge klarade du då?

2007-01-03 @ 18:46:50
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: Anonym

kan meddela att lightläsk i längden är onyttigare och gör att man gå upp mer i vikt. to bad...

2007-01-03 @ 20:22:00
Postat av: Johanna

mm jo jag vet.. eller just det visste jag inte men jag förstår ju att bara för att dt är light så är det inte nyttigt. haha :P men jag ska nog försöka sluta med läsk helt. om det går..

2007-01-03 @ 20:34:56
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback