Lööördag!!

I dag är det lördag. Det brukade vara den bästa dagen när man var liten.
På tapeten i dag är släktkalas och bio.

Släktkalaset är för min kusin M. Han fyller 17 år!! Det känns som i går när vi var 2 år och han tog min kanin jag fick i påskägget. Okej jag minns det inte men jag har sett det på film. Och när vi alltid fikade i vår improviserade koja ute hos mormor och morfar. Och alla fotbollsmatcher på den stora gräsmattan!!
Saknar den tiden. Men vi har kul fortfarande!

Sen ska jag gå lite tidigare från kalaset för att möta M (kompis) vid Hötorget och så ska vi gå på bio. Natt på museet - om det finns biljetter kvar.


I går satt jag och pysslade flera timmar med att rita en egen kalender. Den blev jättefin! Och nu kommer dagarna att vara mycket skojigare :) Hihi

Dagens låt: The Fray - How to save a life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback