frejdags kvell

Vi har hyrt "World Trade Center" med Nicolas Cage och jag såg ungefär 30 minuter av filmen, sen var jag tvungen att gå därifrån. Det blev för mycket smärta, blod och plötsliga ljud. Obehagligt och ganska ågestframkallande när man efter en jobbig vecka precis funnit något slags lugn.... men någon gång måste jag se hela!

Jag fick precis en superbra låt av Malin, Placebo - Running up that hill.
Den var med i reklamen för säsongstarten av OC också.

Jag vill tänka på något fint. Något roligt så att jag inte känner mig så full av ångest. Som våren... eller sommaren, ännu bättre! Åååh vad jag längtar till sommaren 2007!!

 

Till vänster: vågorna på Böda Sand, Öland 2006
Till höger: Raukarna en fin sommarkväll, Gotland 2006
Fotograf: Mamma och jaaag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, dåligt val att välja foto A.. du har inget vidare kamerasinne

2007-02-27 @ 11:29:08
Postat av: Johanna

taack för komplimangen du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback