9 februari

Jag är trött. Och har fått hostmedicin som smakar som en flytande halstablett. Bättre än den där andra tjocka smörjan som klistrar sig fast i munnen. Blää.

Det känns som om jag gjort 50 sit-ups fast jag bara hostat väldigt mycket i två dagar och två nätter. Magmusklerna har träningsvärk, på grund av min hosta... crazy.

T och V är så söta! T ringde mig på mobilen när vi satt hos läkaren i dag. "Aa nu vill V prata" "Okej men T vill prata igen". Hihi =)
 E är också söt för hon sms:ade, och sa att alla hälsar krya på dig.

Mamma kom hem nyss med "Krigarens själ" (filmen jag skulle hyra men så fanns den inte där) och lite godis. Trevligt trevligt. Och mormor kom förbi förut med bullar. Dom är godast i världen!

John Mayer - Waiting on the world to change
Hääääärlig låt!

Läste precis att när Teddy Geiger var i Australien och spelade förra året så somnade han på sitt hotellrum medan duschen var på och lyckades sätta igång alla brandlarm på hotellet för att det hade börjat ånga så mycket, som i en bastu. Han själv vaknade av att brandlarm tjöt  och brandmän kom in för att kolla att allt var okej. Tydligen så brukar han skapa lite ånga i sitt hotellrum om han har ett tv-framträdande morgonen därpå, för att halsen inte ska bli torr. Men så den gången råkade han somna.

Och efter att han turnerat i Australien nu så ska han börja skriva material till en andra skiva!
Looking forward to it ;) Den ska jag ha! Även om det krävs expressleverans från USA. Punktslut.


Kommentarer
Postat av: Marja

Usch, vad jobbigt att vara sjuk så länge!! Hoppas du kryar på dej snart!

Postat av: Johanna

mm det är jobbigt...tack :)

2007-02-10 @ 12:44:44
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: N

korkat att träna när du är förkyld, magmusklerna krampar inte av träningsvärk utan i protest. kroppen är så upptagen av att friskna till att den inte kan ta åt sig av träningen. antingen visste du inte det eller så har du ortodexi eller nåt.

2007-02-10 @ 18:26:09
Postat av: Anonym

korkat att träna när du är förkyld, magmusklerna krampar inte av träningsvärk utan i protest. kroppen är så upptagen av att friskna till att den inte kan ta åt sig av träningen. antingen visste du inte det eller så har du ortodexi eller nåt.

2007-02-10 @ 18:26:27
Postat av: Johanna

jag tränar inte när jag e förkyld! och jag har inte ortodexi :/ det är så att jag har hostat så mkt under dessa dagar så att jag har fått ont i magen, och det känns som träningsvärk.

2007-02-11 @ 12:05:11
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback