27 februari

I dag var jag i stan med mamma och min syster, vi shoppade i fyra timmar!
Hittade en del fynd; ett par byxor som faktiskt inte var jeans och en jättefin mörkblå t-shirt med V-ringning från H&M (Jag fick användning för mitt H&M-kort!) och sen en fin rosa tröja och ett par tuffa glasögon som får mig att se ascool ut på Gina Tricot  ;)

Sen mötte jag V som skulle träffa en person som aldrig dök upp.. men vi åkte iaf till Slussen tillsammans där jag träffade två klasskompisar också som hade klippt sig.

Vilka äventyr...

Snart ska jag kolla på Desperate Housewifes 21.00!

"Mon dieu!"

Franz Ferdinand - Do you want to



Kommentarer
Postat av: Anna

ta kort på dig och glajjorna :D

2007-03-02 @ 09:17:40
Postat av: Johanna

hihi ja det ska jag kanske göra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback