23 februari


I dag tappade jag min mobil för 4:e gången så att den gick i tre delar. Det måste vara ett under att den fortfarande fungerar. Och jag hatar mitt hår! Det ser ut som dreadlocks, men det är två stora tovor som bara lyckas komma tillbaka och trassla till mitt hår så att det ser ut som ett råttbo! Aaaargghhh!

Vilka problem jag har, jag vet.

Jaja, mobilen blir ju bara mer personlig med alla repor och märken. Och jag ska faktiskt beställa tid hos frisören till nästa vecka. Då ska tovorna bort! Hoppas att jag inte behöver klippa av allt...

En rolig grej hände i dag. Jag råkade krocka med han. Jag menar, det var en väldigt liten krock, knappt så att jag märkte det, men det var en krock! Vi liksom krockade i sidan... han märkte det och vände huvudet mot mig och jag såg det i ögonvrån. Jag borde förstås också vänt på huvudet och sagt "ursäkta" och smilat lite men korkad och stressad som jag var orkade jag faktiskt inte bry mig.

Och jag har förståt att det inte är Björnes chocklad som gör oss så flummiga, vi bara blir så när vi umgås. Hahahaha.

A frågade i dag om min bloggadress var hannapannavattenkanna.blogg.se och "jaaa" eftersom det är det och då sa hon att hon sett att någon har klottrat den adressen på flera bord i klassrummen och jag blev lite förvånad eftersom jag har ju inte skrivit det. Antingen är det någon som vill vara snäll och göra lite reklam för min blogg eller så tycker den att jag är så himla pinsamt ärlig om allt så att alla bara måste läsa den för att skratta gott åt mig. E sa att det inte var min bloggadress bara någon liknande, men A stod fast vid vad hon sagt.

Jag lyssnar på Britney Spears - You drive me crazy
Like the good old 90's!

There's something about you and you don't even know it
I'm telling you now that you got me good

Nu stänger jag av min hjärna for the next 10 days
Fredag fredag fredag! Yes yes yes!
För vi har faktiskt sportlov för vi har faktiskt sportlov för vi har faktiskt spooortloooov! Fy fan vad de e braaa!

Tjenixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback