21 februari

När jag kom hem från skolan och in genom ytterdörren kom vovven rusande viftandes på svansen med ett tuggben i munnen. Han är den gulligaste finaste labradoren ever!
När jag var liten drömde jag alltid om att jag hade en hund som satt och väntade på mig på nedersta trappsteget när jag kom hem från dagis/skolan. Det var förstås en sån där liten rufsig hund som grannen hade och som det fanns bilder på i min kära bok "Jag och min hund" (om att skaffa hund) men nu skulle jag inte vilja ha någon annan vovve än Jockepocke!

Nästa vecka ska jag, M och roliga P (gamla klassen) hälsa på Richard, våran coolish gympalärare på hans nya jobb. Han säljer blåvita möbler... *zzzznark*. Kan ni gissa vad? ;)

I morse var jag jättenervös, så nervös att jag mådde illa. I dag var nämligen dagen med stort D! Time for the kriminologipresentation. Det gick bra. Lärarens kommentar var som vanligt konstig men who cares - vi fick VG!

Svenska, franska, geografi, samhällskunskap..... suck.
Nu ska jag skriva vidare!

Jocke
Jocke i snön februari 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback