2 februari

I dag har jag varit en riktig gnällspik. Matteprov och engelskaredovisning på samma dag! Oh no.
Men sen var det lunch, och vi åt med T och V.
Vi+Björnes+gratis choklad= bäst!

Dessutom såg jag en jättejättegullig kille där, oj va han var söt! Har ingen aning om hur jag ska få reda på vem det är, men på nåt sätt ska det väl gå. Om inte så får jag väl granska skolkatalogen.. den e bra att ha ibland! Ganska ofta faktiskt.

Lyssnar på Teddy Geigers skiva på hög volym.. fortfarande bra!!!


Citat från klassrummet 1/2
- Varför åker du på festival?
- bajamajan!

Haha det var jättekul då i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du fått reda på vem killen är? :)

2007-02-03 @ 17:42:11
Postat av: Johanna

hade glömt bort att jag skulle kolla det men kollade nu och hittade honom faktiskt! hihi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback