18 februari

Puh! E och A sprang precis ut till bussen. Vi har jobbat tre timmar med våran kriminologipresentation på onsdag. Tre timmar. Det var bra jobbat tycker jag. Utan Pepsin och kakorna hade det blivit mycket jobbigare.

Det borde kännas lättare nu men det gör det inte för att man fortfarande har det stundande Samhällsprovet som tynger ner axlarna (på fredag gäller det!). Jag har fastnat i mitt pluggade på att jag måste förklara hur man gör en ny grundlag - från proposition (eller är det motion?) till en godkänd grundlag. Jag tycker inte om att plugga in sånt...varför ska jag behöva kunna det? Det finns annat som är viktigare att göra plats för i hjärnan. Men men det är väl bara att bita i det sura äpplet.

Nu ska jag ta min samhällsbok och en penna och plugga plugga plugga.

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback