17 februari

Ja, det var ju tänkt att jag skulle vara jätteduktig och plugga massor denna helg, men det får bli i morgon.... var på bio med M nu ikväll och lyckades äta en hel "liten popcorn" själv. Usch, fråga mig inte hur. Jag mådde inte bra sen i alla fall. Vi såg Natt på museet, den var bra. Owen Wilson som pytteliten cowboy var ju bäst!

Vi var tvungna att byta buss på hemvägen och det stod massor med ungdomar vid busshållplatsen, i olika gäng. Ja då vet man var alla hänger på kvällarna. När bussen kom och vi hade satt oss kom en polis på bussen och sa "vi ska bara gå igenom och kolla så att ingen dricker". Oj, dom försöker verkligen få stopp på det här med ungdomar och alkohol.

Är det bara jag eller har MK lagt på sig lite? Hon ser inte ut som den vanliga sticka hon brukar vara.... Good for her i så fall! Senast i går läste jag på aftonbladet.se att en modell dött efter att ha levt i månader på bara salladsblad. Helt sjukt alltså, hellre har man lite extra hull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback