16 februari

Fredagsflumm!
Jag har varit helknasig i dag i skolan.. det måste vara för att det är fredag. Och så björnes choklad.
Man kan behöva lite skoj och flummiga stunder... eftersom det är asmycket läxor och sånt!
Svenska: filmanalys, Franska: prov på kapitel 4, Samhällskunskap: prov, Kriminologi: redovisning (med powerpoint). Allt till nästa vecka!

Det är omänskligt att vi ska plugga ihjäl oss för att nätt och jämt komma in på univerisitetet och sedan ut i vida världen för att bli arbetslös. Shit.

I dag träffade jag M på bussen. Sötnöt. När vi nästan var hemma såg vi en buss som fått punka! Och då skulle ju alla dom passagerarna på bussen, och sen vid nästa och nästa busshållplats. Snacka om mycket folk! Packade som sillar. Det borde finnas någon regel, typ "max 10 personer får stå i gången". Vissa får ju lite panik, som jag och M.

Hon gick av en busshållplats före mig och lyckades komma av bussen, och jag hade precis knuffat mig fram till dörren när jag skulle av och så kommer ett tjejgäng och ska in genom samma dörr fast det redan är smockfullt, så dom trycker in mig igen! Då får jag åka en hållplats extra och gå hem. Det kan ju vara nyttigt, men inte så bra om man precis varit dunderförkyld, för en sån där promenad kan göra en dunderförkyld igen. Och i dag inbillade jag mig att jag kommer få ögoninflammation för att jag såg suddigt... jag kanske är en sån där som inbillar sig sjukdomar hela tiden? Vad heter det? Jaja.

Fredag är absolut en dag då jag slipper göra läxor! Lördag, det är okej, men fredag. Nej nej ingenting som heter läxor får göras. Härligt ;)


Fredagssnygging: Ryan Donowho

Kommentarer
Postat av: Paulina

åh, han är ju sååå het!

Postat av: Anonym

Hypokondriker? :P tror jag... haha plugg, bläääää

2007-02-16 @ 19:55:05
Postat av: Marja

det var jag som skrev...

2007-02-16 @ 19:58:42
URL: http://marjott.blogg.se
Postat av: Johanna

Paulina: Yes he is!
Marja: Jaa det är nog så det heter. fast jag är ju inte hypokondriker, jag bara skoja lite... :P

2007-02-17 @ 00:14:27
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback