13 februari

I dag mår jag bättre. I dag går jag till skolan. I dag sitter jag i kafeterian och hostar väldigt många långa minuter så att alla tittar på mig. JA! Men en fråga, har folk aldrig sett en förkyld människa förut? Titta på någon annan istället!

I lööööv Fall Out Boy! Dom är så coola och helt galna! Videon till This aint a scene it's an arms race spelas hela tiden på MTV.

Vi hade information om något som heter Individuella val i dag i skolan som kommer på schemat i tvåan. Jag tror att jag ska välja Organisation och ledarskap och Fotografisk Bild A. Och så eftersom jag gick hem fick jag i engelskaläxa att titta på Billy Elliott tills på fredag. Den har jag sett typ 1000 gånger men men... okej, när jag räknar, 3. Eller 4.

Min fot domnade av i torsdags och var så hela dagen. På fredagen konstaterade doktorn efter att ingen visste vad det var, att en nerv kommit i kläm när jag sov. Jahapp. Så varje gång jag sitter ner surrar det i hela benet. Creepy...

I morgon är det Alla hjärtans dag. Några geléhjärtan får man väl ändå hoppas på.... ;)

Desperate Housewives ikväll 21.00 Kanal 5. I will be watching, for sure!

Kommentarer
Postat av: fanny

hallå där, varför hälsar du inte på mig i skolan för? ^^ ha det bra och bli frisk och kry (:

2007-02-15 @ 21:21:29
Postat av: Johanna

jaa jag e i min egna lilla värld.. hehe :P men jag ska säga hej! tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback