Yo you


2006-dec-09 @ 17.32


"9 december

Idol blev inställt! Nää jag som ville se Danny och Markus och allihopa. Men icke sa Nicke så blev det inte!
Och den fina lotusblomman som är en ljusstake var slut i svart och boken jag skulle köpa till mamma fanns inte. Dåligt.
Men jag köpte ett jättefint nagellack och lite coola vykort (som jag ska rama in) för presentkortet jag fick på posten i går. Yaay!

Dagens låt: They're building walls around us - Moneybrother

Snart kommer min kära gamla vän from back in the old days hit och vi ska ha en helkväll med tv-spel och daimglass.

Då jag var liten och tuff. Minns och längtar, jag vill ha det så igen.

Trevlig löördagskväll!
ciao ciao"

- Så såg det ut i bloggen 9 december för exakt ett år sen!! De va tider det.. då man var glad och tog allt med en klackspark eller en ny pasalt. Haha =P Det är bättre nu.

Idag, ska jag ut på stan och ha det juligt, sen ska vi hyra The Holiday på dvd - for real christmasfeeling eller winterfeeling or whatever you want to call it. Allt för att slippa skriva den där uppsatsen på 711 sidor...

I går träffade vi E! Hon är hemma från la solsemester och brun som en pepparkakaaaaa - såklart!

Är rejält förkyld.

image103
Humor xD Dette aer vii

Kommentarer
Postat av: Kajsa

att ta livet med en ny pasalt är svååårt! tough shit...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback