Plugg plugg plugg och lite godis

Nu har jag gjort ett första utkast på det där talet, och gjort klart alla frågor till IT-kunskapen. Har svarat på 20 frågor bara i dag totalt är de 55 st. Woohoo! ;) Men sen har vi ju den där skrivuppgiften i franska också.. mon dieu!

Vi har fått i uppgift att läsa en bok i svenskan också; "Den besynnerliga händelsen med hunden om natten" av Mark Haddon. Jag började läsa boken på bussen hem från skolan och den är lite knepig men intressant. Ska bli spännande att läsa.

Kommentarer
Postat av: jenny

den boken läste jag på engelskan i höstas!

2007-04-17 @ 18:01:33
Postat av: Johanna

okej var den bra? :D

Postat av: jenny

vet inte. den var väl ok. lättläst i alla fall. fast rätt skum. inte direkt något jag skulle läst frivilligt.

2007-04-17 @ 20:17:49
Postat av: Fanny

haha, den läst vi oxå på engelskan i höstas :P

2007-04-18 @ 15:09:38
URL: http://filifanny.blogg.se
Postat av: Johanna

Jenny: Okej, ja det flyter på ganska bra när man läser i den men den verkar helskum!
Fanny: konstigt att jag läser den i svenskan då? :s:P

2007-04-18 @ 22:56:31
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback