Långfredagen

Långfredagen är typ alltid lika tråkig. Sov till 11 och hade drömt en dröm om att jag hade jättemånga dubbelhakor, haha. Efter några timmars degande bestämde jag mig för att åka till gymmet, men det var inte så kul. Kände mig helt ihålig och tränade utan att tänka. När jag kom hem blev det lite bättre, använde mina talanger och gjorde nudelsoppa med en härlig avocadosallad till. Sen började godisätandet. Ja, det är väldigt svårt att hålla sig i från godis under en högtid som denna. Ojskibojski hur ska det gå?

Kollade på Criminal minds på kanal 5, det kan vara så himla bra ibland.
Detta avsnitt var särskilt bra.

Apropå himla bra, om ni inte har sett Ciderhusreglerna än, gör det! Vilken vacker film alltså.. suck.
Ska surfa runt på lite topshop, asos och la redoute nu, kanske tittar in senare i kväll med något favorit-fynd.
Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var en sanndröm..

2007-04-07 @ 22:40:13
Postat av: Anonym

gud vad elakt!!!

2007-04-08 @ 18:21:00
Postat av: Anonym

:O

2007-04-08 @ 19:29:56
Postat av: Fanny

Fan vad lågt!

2007-04-08 @ 20:37:30
Postat av: Anonym

hahaa sanndröm! klockrent!

2007-04-09 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback