Dagens shopping

Var och shoppade en sväng i dag med syster min, vi har ju bråkat en del sista tiden så det var kul att vi kunde göra något tillsammans. Vi skrattade och provade kläder. Lite irriterad blev man på Gina Tricot, dom verkar ha ändrat storlekarna där, för typ ingenting passade mig! Hallå alla är inte smala som tändstickor och passar i tjocktröjor med utsvängd nederdel. Jag såg ut som en boll! :s

Men det blev i a f en riktigt fräsch tröja på H&M, det var ju clubdag i dag (10 % rabatt) och jag köpte en blå/vit-randig tröja med trekvartsärm - perfekt till sommaren men även nu! Ett par örhängen i silver köpte jag också, på Gina Tricot. Snygga ringar i lagom storlek och kvalitet, inte sånt där skräp som Glitter verkar sälja numera! (köpte ett par silverringar där för ett tag sen men dom gick ju inte att ha, fick ont i öronen och dom gick typ sönder efter jag haft dom 2 gånger).

Nu ska jag äta lite godis, fast klockan typ är kvart i tolv. Hihi!
Puss hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback