9 april

Belief is a beautiful armour
But maked for the heaviest sword
Like punching under water
You can never hit who you're trying for
John Mayer - Belief


Träningsväärk...
Påsken blev inte så lyckad, a little bit of family problems is all I can say.
Fast det var kul att träffa kusinerna. Och vi målade ägg, som vi sedan rullade nedför gräsmattan enligt tradition. Jag kom tvåa! Och så fick vi 3 påskägg var! Ojojoj. Jag säger bara: no more candy for me!

Jag har varit med kompis M sön-mån. Fan va kul vi haft! I lördags snackade vi i telefon ungefär 1 1/2 timme om USA-resan, och så har vi snackat rätt mycket engelska. Det är kul!
I går kväll var vi här hemma och hoppade studsmatta och jag lärde mig att hoppa upp i luften, landa på rumpan och sen ställa mig upp igen, allt i en följd. På en kväll! Haha. Vi hoppade någon timme tills det blev suuuperkallt, sen gick vi hem till henne och tittade på söndagsfilmen Jersey Girl på 3:an (bra film!). Sen sjöng vi kareoke och sent på natten kollade vi på fear factor (ulk! "å nej jag kan inte kolla på de här!") sen sov jag över hos henne för vi hade gjort planer för måndagen.

I dag gick vi en jättelång skogspromenad! M:s mormor och morfar har landställe nära ett naturreservat. Det finns en stig som går genom naturreservatet som tar ungefär 1 timme att gå. Det gjorde vid och det var härligt! Det är tyst och fridfullt där i skogen. Man är långt borta från all trafik och rörelse och det ända som hörs är skogens ljud.

I dag lyssnar jag på...
Avril Lavigne - Girlfriend

Ska nog sova nu, är jättetrött.
Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback