5 april

I går såg ut att bli den värsta dagen på länge. Jag fick migrän samtidigt som jag skulle skriva klart den jätteviktiga kriminologiuppsatsen och hann inte skriva rent hela men läraren tog uppsatsen ändå och jag blev jätteirriterad och sen hann jag inte göra klart provuppgiften på matten heller. Dels för att jag kom 10 minuter för sent och dels för att jag var så stressad och gjorde fel hela tiden. Jag ska jämt vara stressad eller ha ångest för något, och så fort det släpper hittar jag alltid något nytt att oroa mig för. Det är så jobbigt!

Men dagen blev bättre med kinamat till lunch med A och E (läraren kallade oss för de tre musketörerna), jag sa hej till någon jag inte vågat hälsa på sen februari, och och... nu kommer den stora nyheten.

Jag ska åka till USA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jepp, it's true. Tror jag i alla fall. Jag har inte riktigt fattat det än. Drömmer jag eller?
M frågade mig i går om jag ville följa med dom till USA nästa år, i april, när dom ska åka dit och hälsa på sina släktingar. Hon får ta med sig en kompis, och tänkte på mig! Vi har ju pratat om att åka till USA när vi slutat skolan eller så men.. det här är så kul! Det var ingen tvekan om saken - mamma och pappa sa ja direkt! (M:s mamma följer ju med) Dessutom betalar pappa flyget. Då kommer jag att kunna spara ganska mycket till fickpengar. Två veckor i Florida, det är ju fan underbart.

Nu är det snart pååsk. Vi fick påsklov i dag, men jag har en inlämningsuppgift kvar som jag gärna vill bli av med. Jag tror att jag gör klart den i morgon, långfredagen brukar ändå vara rätt seg.
Life is good again.

Påsklov Påsklov Påsklov Påsklov Påsklov Påsklov Påsklov. Tjooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback