24 april

Egentligen kollar jag på Desperate Housewives men bloggar lite nu i reklamen.

I dag var jag så glad så att jag mimade till musiken i mina hörlurar när jag gick från bussen, utan att tycka att det var pinsamt! Vi var ju lediga i dag eftersom det var valfri arbetsplats på kriminologi-timmarna och sen skulle vi ha lyssnat på en föreläsning men den blev inställd.

Jag har....
- Sett filmen Monster (med Charlize Theron och Christina Ricci i huvudrollerna) - Hemsk!
- Ätit kladdmuffins, glass med chokladkross (mums) och vindruvor
- Hoppat studsmatta
- Varit i solen
- Träffat min sjukgymnast och tränat
- Promenerat med M

En ganska bra dag med andra ord. Men nu fryser jag så himla mycket, kan knappt skriva på tangentbordet. Ska nog gå ner och ta en kopp thé och sen sätta mig i soffan framför DH igen... Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ha ett så skönt liv.. hur gör du? några tips? :) tack på förhand:)

2007-04-25 @ 18:07:01
Postat av: Johanna

menar du det? hehe tack.. antar jag :P njaae inte direkt, var dig själv bara så blir det bra! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback