21 april

Har spenderat eftermiddagen ute hos mormor och morfar. Vi åt karameller (som jag köpte till morfar, han älskar sånt godis) och spelade Finns i sjön med öppna kort. När vi stod och väntade på bussen jag skulle åka med hem eftersom vi precis missade den jag skulle ta, såg mormor ett par trosor ligga slängda i backen. "Titta någon har tappat sina trosor!" sa hon och mormors syster svarade: "hon kanske kissade på sig och inte ville ha dom längre så då slängde hon dom där.." jaa dom kan vara lite småroliga ibland. Det är mina kära släktingar det.

Fick ett mail från J i dag och blev särskilt glad för orden "även om vi mest mejlar nu så är det alltid okej att ringa". Tack J, det känns bra att veta, kommer nog att slå en singnal när det känns lite bättre. Behöver bara lite tid att smälta det som hänt.

Jag har fått ärva pappas dubbel-cd med Beatles som han köpte för ett antal år sedan - "The Beatles/1967-1970". Inte riktigt min typ av musik, men All you need is love är bra.

Nu hinner jag inte skriva mer, ska i väg på promenad med M. Ciao!


Kommentarer
Postat av: jenny

bra att jag kunde göra dig glad :)
ta den tid du behöver

2007-04-22 @ 08:19:58
Postat av: Anonym

hur kan beatles inte vara din typ av musik?!

2007-04-22 @ 18:53:17
Postat av: Johanna

Jenny: okej tack :) jag ringer dig! nån gång de närmsta dagarna..
Anonym: Njaa det är inte det bara.. eller just den skivan var inte bra iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback