20 april

Först vill jag bara tacka er för de senaste dagarna, tack för att ni finns där och stöttar mig. Ni vet vilka ni är (och om ni inte vet det så menar jag M,E,V,T och A och hela tjocka släkten). Thank you guys!

I dag hade vi nationellt prov i Engelska A, "writing comprehension". Det var förvånadsvärt nog inte så svårt, och jag hann skriva klart och skriva rent, till skillnad från den hemska kriminologi-skrivningen där läraren bara tog min uppsats fast jag inte skrivit rent den (antagligen får jag sämre betyg p g a det). Lite tråkigt är det också att svenskaläraren har gjort en urusel bedömning av min filmanalys, så när jag för en gångs skull fick ett MVG- av henne visade det sig i dag att det egentligen bara var ett G+ "jag är ledsen men det har blivit något fel i bedömningen" sa hon. Jaha?

By the way
, Londonresan är inställd :(
Men jag kommer fortsätta att spara undan pengar till juli i alla fall så kan jag använda den summan till USA. Hälften åtminstone, sen kan jag köpa kläder för resten (ca 1 200 kr) Yeeey!
Eller gå på konsert, I really want to see Gwen Stefani 10 oktober i Globen.

Nu ska jag surfa runt lite, as usual on friday evenings! :)
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback