2 april

April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! Nej, första april var i går. A säger att hennes mormor vet att man kan luras hela april men näee... 1:a april ska det vara!
Min syster lurade mig om att det var en räv på parkeringen och lättlurad som jag är stod jag ju där och spanade. "Vart vart?" "april apriiil!" Haha.

Jag har överlevt ännu en måndag! Och jag gick upp när klockan ringde i morse och inte en kvart senare som jag brukar. Missade bussen ändå och jag stressade till skolan så att jag fick håll. Men jag hann i tid! Lärarna har ju börjat göra så att dom stänger dörren när lektionen börjar och resten får komma in i klassrummet en kvart senare...inte så kul kanske.

La la bamba la la bamba...
Den låten e ju för härlig! Den spelades på festen i lördags precis i rätt läge och det blev värsta paartystämningen! Vore väl bra om man kunde lite bättre spanska så att man kan sjunga med.

Prison Break 22.00. Och jag har värsta sovmorgonen i morgon.
Life is good.

"Did I say hot? I meant not!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

la la bamba!! vårlåten 07 verkligen :D

2007-04-04 @ 17:15:12
Postat av: Johanna

hehe jag diggar den :)

Postat av: Kalle

HIHIEHEHHE JAAA
vilken tokstolle din syster du måste ha
som lurar dig att de var en RÄV på parkeringen
det är ju en annan sak om det var en elefant för de är ju mer normalt

2007-06-27 @ 19:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback