18 april

Hujeda mig i dag har det hänt mycket!
Kände mig rätt så pigg och glad i morse, men sen hade vi kriminologi första lektionen - det sämsta ämnet just nu. Blää! Gillar inte uppgifterna eller läraren. Sen var det lunch, jag E och A åt varsin kebabrulle och blev jättemätta så vi sa att vi skulle rulla tillbaka till skolan som bollar men A sa "nej jag ligger still" det var tydligen jättekul för av någon anledning drog vi alla på smilbanden. Sen hade vi matte. Ingen särskilt händelserik skoldag.

Efter skolan åkte jag direkt till gymmet (Åå jag äe så duktig!) och tränade, fast det är jättetråkigt att göra det själv. Man bara sitter och stirrar rakt fram eller glor på dom andra besökarna som typ lyfter 40 kilo på arm-maskinen där jag lyfter 4,5 (det lättaste alltså). I dag var det en lite söt kille där som jag aldrig sett förut, men han gick typ samtidigt som jag började träna.

Sen har det hänt en himla tråkig jobbig och ångestfylld grej, men det orkar jag inte prata om här.

Sitter och tittar på musikvideon "Aint it funny" med Jennifer Lopez. Det är lite kul för jag kommer i håg när jag fick den låten på cd-singel (back in the 90's hade man ju såna) och jag bara älskade den! Lyssnade på låten om och om igen, försökte höra vad hon sjöng genom att stå med örat mot ena högtalaren och pausa och playa, pausa och playa. Videon är rätt bra den också.

Nu ska jag borsta tänderna och fundera på att sova, har ju prov i InformationsTeknologi i morgon!
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback