17 april

Det är meningen att jag ska skriva ett argumenterande tal till svenskan om skönhetsoperationer med det står helt still i huvudet, har ingen fantasi och kommer absolut inte på något att skriva. Så jag bloggar i stället, bra va? ;)

I dag hade vi författarbesök på våran skola och vi var tvungna att lyssna en timme på deras föreläsning, den ena var jättetråkig och ingen skrattade åt hennes små "skämt" utom hon själv, och den andra var asrolig! Han improviserade typ och hela publiken skrattade. Jag förstod inte hans dikter och han pratade om lite udda saker men det var kul att lyssna på.

Citat:
"Hur många är tillsammans med någon? En? (han själv håller upp handen) Haha! Men ni är unga och det finns hopp, bara ni drar in magen och fixar köket!"

Jag lyssnar på...
Toploader - Dancing in the moonlight

Jag borde nog fortsätta på svenska-talet nu.. trååååkigt.
See you later

Kommentarer
Postat av: jenny

vilka författare var det då?

2007-04-17 @ 17:58:58
Postat av: Johanna

Susanna Alakoski och Bob Hansson heter författarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback